Monday, January 17, 2005

of Juara Lagu and Tiger Cup~~

hmm..semalam Juara Lagu..Spider menang..heheheh:) Tam is so damn cute..i like their style..y know,rilek2 je..tapi lagu mantap gak..daripada group yg rock abis tapi lagu cam haprak..ermm, tapi aku tak sempat tgk sume aa smalam..esp Misha..miss out..semalam cam ada small reunion kat umah,3 family sebelah papa..dinner and tau2 la..kalau dah ramai camtu nak tgk tv pun susah...JL start kul 8.30 kan? adehla..kul 10 baru aku dapat tgk..alaa kalau TigerCup tu takde..leh je..smalam pun Indon lawan Spore..huh.Singapore menang..ish..alaa bukan Singaporean ori pun yg main situ..nampak cam ramai pemain import je..huhu..ermm..org singapore jgn marah..heheh..ermm,so balik to JL..i watched noraniza idris,vince,spider,sape lagi ek..tapi rasanye judging dia tu ok la..puas hati..misha menang vokal.well,standard la..vince nyanyi ok plak malam ni..not bad.len2 tu aku tak leh komen plak..ececehh.macam perlu je..heh.so konklusinye aku puas hati kat JL..heheh.tapi Tiger cup tu aku memang tak puas hati dari ari tu, sebab Msia dah buang camtu je peluang..malas dah nak cite..chow.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home