Wednesday, December 15, 2004

::lets get it started::



alo..emm..kul wape dah ni..3.45 pm and i am still in the office..hari ni baru kepala otak aku clear sket..ntah.semalam cam bengang semacam sampai melarat2 sampai malam...smalam aku rasa cam bodoh masa balik keje sebab mmg aku keje melangut kat ofis satu hari..huhu...rasa cam bodoh gak a..sebab cam tak berbaloi aku gi trening kalo camtu..bukan apa,mmg la baru je start tapi tah..yeah,maybe i exagerrate a lil but hey..sometimes people like me get bored so fast..especially,people like me..huhu..so ari nih aku gi opis dgn harapan aku dapat jugakla wat keje serba sedikit..aku nyer pojek mgr agak bizi ari nih,and consultant pun baru balik dari Sabah, projek go-live kat sana..so baru hari ni diorang terangkan kat aku apa sepatutnye aku wat kat sini..haa..lega sket aa sebab at least aku tau aa peranan aku sket..heheh...evtho pojek dah nak abis tapi still got work to do..hmm..tapi skang ni diorang meeting so takde apaperla aku nak wat jugak..tapi takpela kan..takde apaper pun nak cite dah..aku chow lu..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home